2010-04-21

zorionak

Astelehen goiz hartan ohetik jaiki eta ispilura hurbildu nintzenean nire lehengusinaren ezkontza bat neukan eta orduan ondo jantzi bear nintzen. Soineko polit bat, bi koleta eta zapatil polit batzuk hori eta nire amak: galtza beltz kolorekoak eta kamixeta horiz kolorekoak zapata batzuekin eta ile motza. Nire aitak: normal:galtzak kamixeta... eta nire anaiak.oso arropa polita zaukan. Etxetik atera eta orduan ikusi genuen Maria ezkontzan oso guapa zegoen, ni opari bat eman nion (lepoko bat zen) Mariak (eskerrak eman zizkidan) bazkaltzera joan ginen eta gauza pila bat bazkaldu eta afaldu genuen. Hurrengo egunean eskolara joan nintzenean:Mate,Ingu,Gazte,Eusk,Gimnasia eta Musika egin eta haste osoan pentsakor negoen (ze ondo esaten nuen).

No hay comentarios:

Publicar un comentario