2010-11-30

ETXE SORGINDUTA

Ezin nuen sinetsi ikusten ari nintzena. Etxe hartako leiho batetik makina bat liburu gehiago saltzeko? Etxeko jabea burutik eginda zegoela ??...
A ze tontakeriak! Baina zer da hau? guztia ukitu nuen atea (tok-tok) kaixo! atea lurrera erori zen. Nik hiru paso atzera, aurpegia ikusi, eta sorgin bat zen, jantzi bat sorginak daramatelan eta eta aurpegia: ilea grisa eta guzti. Niri galdetu zidan: sartu nahi duzu? nik esan nion baietz sartuko nintzela. Etxea erakutxi zidan. ai ai ai soginek gauzak erabiltzen zituzten gauzak ikusi nituen. badakizue zer gauz zeuden? Eta bai, sorginkeria zen ,baina ume guztieentzat sorginkeria, nik 15 urte nituen uste dut ya ez naizela umea baina galdetu nion: umeak al dira 10 urte baino gehiago? esan zidan, bai , nik ez baina nire anaiari, zerbait al dio pasa zeren nire anaia 7 urte ditu. Ez dut nahi ezer gertatzea berari. Sorginak esan zidan: JA JA JA ni hartu eta goiko solairua eraman ninduen. Nik Katixa deitzen nahiz. Ez dakit zer nahi duen sorginak, sorginak esan zuen: barkatu , baina nire laguna izan nahi duzu? ez ditut lagunak zeren sorgin bat nahiz eta lagun asko izan nahi ditut naiz eta sorgin bat izan. Orregatik egin dut sorginkeri hau sorginkeria da nik lagunak egiteko eta nik esan nion baietz. ORI IZAN ZEN LAGUN ON BAT BETIRAKO!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario